Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 16, 2011

Haiwan lbh sygkn anak lbh dr Manusia????



i present you ibu2 yg sgguh penyayang dgn anaknya...........





lagi........





dan lagi..........



cumil sungguh..............


emmm sapa stuju angkat tgn??? hehehe pecaya @ tdk mmg kdg2 Title d atas 2 btulkn....kan,kan.....napa aku ckp mcm tu emm dr kmarin smpaila hri ni tgk Snow jaga baby dia wow Superb i tell u......kdg2 aku tgk smpai mkn mnum dia lg xtjaga.....kdg2 suru dia stop jab...... "Snow mkn dulu a" n pastu baru dia kuar p mkn tp pastu xlama masuk blik tgk ank dia....emmm saya mmg tabik spring ow........

tp yg sedihnya.......ada manusia yg sggup buang baby dia gtu ja......klu  y'alls ingat paper2 yg kuar sejak 2 mnjak ni smua crita pasal baby yg kna buang.....klu aku baca mmg skit hati btul la...eeeeee gram+marah smuala ada........kdg2 smpai aku xsggup baca aii..tp klu xbaca xtau pla last baca dlm hati sebal sgt.......da ka ptt buang  dlm tong sampah, tandas ai mcm2 lg tmpt yg strategik(kononnya) bg dorg mbuang baby yg bedosa itu.......apa kmu ingat baby 2 xprasaan ka?? ya Allah...

wallahu'alam

smoga kta smua xtmasuk dlm golongan org2 gtu amin.................

now u compare ng manusia....











hard 2 saykan.......aku lg la.......mmg xtau pa mo caption ni.........sungguh menghayat hati.....em
mmm bnyk lagi pic baby kena buang ni tp xmola smpn bnyk2 skt hati tgk....

.
"ya Allah bukakanlah pintu taubat kpg org yang buang baby ni......"





kalaula baby ni bole besuara.....
sebenarnya dia mo mcm ni-----














No comments:

Post a Comment