Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 15, 2011

Dia turunkan hujan sbb mo bagi Pelangi...

emm..........sian blog aku ni aku blum feedkn lg la.....ok2 sabar blogku mo bg la ni huk3x....
saya berasa sungguh happy & teruja wpn 1st day hari 2 sedih.....CONY da teda........... uwaaaaaaaaa T___T sdih tau.....da la manja ng aku 2.....emm tp yala mb dugaankn...da bawa dia p klinik, take gud care emm mcm2 g mls mo ckp tp klu mmg da tertulis mcm 2 sapa aku mo lwn kn.....finaly Cony pn tgglkn aku emm.....

tpkn tuan2 dan puan2 saya bkn gmbira sbb Cony x bkn, bkn, bkn really hurt u know.......actly Cony n Snow da kawen ritu....Snow pn pregnant tggl tggu hri lg tu...sian ng Snow tggu hari lg husband pla teda....sabar Snow ka nana ada....take care 4u......n 14 januari ritu jam 4.30 am bkn pm k, Snow slamt melahirkn baby yg sgguh cumil2 i tell u.....n suprise!!!!!!!!! baby 2 exacly mcm papa dia iaitu c Cony huhu.....beskn...1 kuning, n 1 lg kng+putih......o ya lupa gtau Snow kaler2 putih heee...

heran jg subuh 2 Snow kakai2(cakar2) pntu.....like 2 tell me smthing.....tp yala ngantuk punya psal aku hold jab smbil mata jab2 tutup jab2 buka skit hhu...tp last2 aku rs (rasa) mcm xsdap hati aku kuar tgk napa Snow kakai 2.....then bla rs mmg Snow mo melahirkn da.....xtggu masa msukkan dia p blik yg mmg da ada tmpt dia aku sdiakan aku pn msukkn trus...<<chewah mcm mmg khas tmpt ibu2 bsalin ya>> huk3x...........suruh dia relax jab pas2 aku pn smbg tdo <<mmg xble tahan mata ni>>

esok pagi bgn jam 6lbh 2 cpt2 tgk Snow hehe bes, bes Snow slamt melairkn la but time 2 mmg xsure brapa anak dia...ptg 2 pas balik keja bru dpt tgk hihihi.......sah mmg cumil blaka..........siap bagi msg ng mama, ka nunung n abg 

"dengan segala hormatnya saya ingin menarik perhatian anda bhwa c Snow yg cumil itu tlh slamat melahirkan anak2 yg sgguh cumil2 blaka subuh td jam 4.30...alhamdulilla"

eseh gmbira pnya pasalkn...hbs inform smua hehehe.......

dont worry Snow i will bside u ok.....Cony ka nana n Snow n ur Kids bery2 mis u....... T_T


*Cony my luvly pet kucingla*

No comments:

Post a Comment